Amazon:
Yapabileceğin tek bir adım varsa, muhtemelen bu olurdu! Amazon, dünyanın en büyük perakendecisi ve bunu kullanabilmeniz için en az iki yol var:- En iyi satıcıları açığa çıkarın - Amazon, piyasadaki popüler ürünleri bulmanızı son derece kolaylaştırır. Yapmanız gereken şey:
Amazon En Çok Satanlar Sayfasını ziyaret edin ve bulunduğunuz pazarda daraltın.
Ve sonra Amazon bize bu dört seçenekle daraltmamızı sağlıyor- En Çok Satanlar: Bu ürünler her zaman yeşil! Dinleyicileriniz bunları biliyor (belki siz de mi?).
- Sıcak Yeni Çıkanlar: Bunlar beklenen ürünler oldu! Ya neden açıklayan bir yazı yazacak olsaydın? (İpucu: Sıcak kek gibi satılacak!)
- Movers ve Shakers: Bu ürünler sıralamaların üst sıralarına hızla yükseliyor. Bu neden olsun ki? Belki Oprah gösterisinde de bahsetti! Bu konuda yeterince detaylı değerlendirme yoksa - bunlar için arama motorlarında kolayca sıralayabilirsiniz!
- En çok istediği: Bu GEM IS! Bunlar insanların kendi dileklerine ekledikleri ürünler; İnsanları satın almaya daha yakın bulamazsın!
- Derinlemesine yapılan ürün araştırmalarını keşfedin: Peek müşteri beğenilerinde neyi sevdiklerini / sevmediklerini, niçin aldıklarını, neleri kaçırdıklarını anlayın! Müşterilerden bile resimler! Bu bir altın madeni! Bir dakikadan daha kısa sürede neler ortaya çıkardığımı görün!
Forum:
Çevrimiçi topluluklar ve forumlar, bir müşterinin kafasının içinde neler olup bittiğine tam olarak girmenizi sağlar. Aşağıdaki ekran görüntüsünden kolayca görebilirsiniz ki, müşteriler sadece bir türün en iyi parasını değil, satın almaları gereken en iyi zamanı ve satın almaları gereken en iyi yeri de önemser!4. Bir Problemi Çözme: Araştırmalarınızda çoğu zaman tekrar eden problemler olduğunu keşfedeceksiniz. Bunlar, müşterinizin kafasının içinde günde birkaç kez çalışanlardır ve eğer problemi çözmeye odaklanırsanız, satmak zorunda kalmazsınız. Seyirciler, problemlerini çözecek ve sorunlarını çözecekler. Bunları nasıl keşfediyorsunuz? Bunu yapmanın üç yolu vardır:
- Forumlar: İnsanlar yardım almak için çoğu zaman forumları kullanıyor! “Sorun” + “forum” için basit bir Google araması bile harika bilgiler verebilir
- Yahoo Answers: İnsanların gönderdiği sorulara göz atın, bunlar gerçekten taktiksel olma eğilimindedir. Mesela, bu kız (ve onun gibi bir sürü insan) para toplama işlemine başlamaz mıydı, ona nasıl ucuz bir şekilde yapılacağını gösterebilseydiniz?
- Quora: Yahoo Answers gibi - Quora'da araştırma yapmak, seyircinizin sahip olduğu inanılmaz soruları da beraberinde getirecek!
- Ubersuggest: Bu şık hizmet, Google Arama Önerilerini toplar ; bu, kapsamlı bir müşteri sorunlarının listesini oluşturmanıza yardımcı olabilir! Tek sorun, kemerinizin altında bazı müşteri araştırmaları yapmanız gerektiğidir, yanal düşünmek zorundasınız! İçeri girip anahtar kelime + problemi yazamıyorsunuz, işte bana verdiği sonuçlar: (İpucu: İnsanların video aradığını hâlâ anlayabiliyorum!)
İşte kullanabileceğiniz basit bir başparmak kuralı:
Müşterinin karşı karşıya olduğu her türlü ihtiyaç ya da sorun için, onu çözen ürünleri karşılaştırın ve müşterinin karar vermesine izin verin.
Gerçek bir kafiye ya da nedenden ötürü çok fazla ürün tanıtıyorsanız, müşterileriniz aynı şeyi düşünürler ve size güvenmeyecek ya da kafanız karışmayacaklardır. Durum ne olursa olsun, satışını kaybedersiniz!
Aynı ihtiyaca hizmet eden birkaç ürününüz varsa ve hangisinin gerektiğini bildiğinizden emin değilseniz, işte size kristal berraklığını sağlayacak basit bir denklem:
EPC = ProductPrice * Komisyon Yüzdesi * Dönüşüm Oranı (CVR)
Hedefiniz, EPC'nizi en üst düzeye çıkarmak olmalıdır çünkü bu tek metrik, müşterilerinize hizmet veren ürünleri seçmenizi ve en iyi komisyonları getirmenizi sağlar. Bunun için burada yardımcı olacak 3 işaretçi var:
2. Komisyon Yüzdesi: Daha yüksek bir komisyon oranına sahip olan daha düşük bir ürün seçerseniz, satış başına yaptığınız etkin komisyonun vuruyor olması olasılığı yüksektir. Daha düşük bir komisyon oranına sahip daha yüksek bir ürün de çok kazançlı olabilir. Satıcılar ve tüccarlar, Satış Başına Komisyon olarak bunu ortaya koyma eğilimindedir.
3. Satıcı Satış Sayfası Dönüşüm Oranı: Satıcı satış sayfası, müşterinin göreceği son sayfadır ve satış sayfası müşteriyi satın alması için ikna etmiyorsa, satışı kaybedersiniz! Bu, Dönüşüm Oranı'nda en iyi şekilde yansıtılır. Ürün ne kadar yüksek fiyatlı olursa olsun, ziyaretçiler sadece dönüşüm yapmazsa daha ucuza satmak daha iyidir!
Bol kazanç diliyorum
Yorum Gönder