0
Bunun yerine , daha da iyi tıklamaları almak için kullanmanız gereken yöntemleri hedefliyoruz :

google-adsense-web seo yapma

Coğrafi Hedefleme:  Bu, muhtemelen küçük işletmelerin son derece iyi olduğu bir hedefleme şeklidir. Ancak, daha da iyi alabilirsiniz. Kullanabileceğiniz bir tür analiteniz varsa, bu, en iyi müşterilerinizin nereden geldiğini bulmanızı sağlar (Raleigh) - bu coğrafyayı başlamak için kullanın.

Bağlı bir pazarlamacıysanız, teklifin en çok dönüştüğü bir ülkeyle başladığınızdan emin olun (Bu ABD veya İngiltere olabilir). Bir sürü coğrafyada başlamadığınızdan emin olun, yoksa hiç zaman kaybetmeden para kazanabilirsiniz!
Chrome AdSense için Google Yayıncı Araç Çubuğu-1

Reklam Planlaması:  Kampanyalarınızı yayınladıktan sonra, hangi anahtar kelimelere ne zaman teklif vereceğinize ilişkin verilere sahip olacaksınız (özellikle bir saati belirli bir süre için ayarlayabilirsiniz). Bazı saatler çok pahalı (yoğun saatler) bulabilirler - daha yüksek bir dönüşüm oranıyla sonuçlanmazlarsa, onlardan kurtulmanız gerekir.

Chrome AdSense-2 için Google Yayıncı Araç Çubuğu

Cihaz Hedefleme:  Web siteniz mobil uyumlu değilse, kampanyanızı kesinlikle mobil cihazlarda çalıştırmamalısınız. Gösterildiği gibi kapatabilirsiniz:

Chrome AdSense-3 için Google Yayıncı Araç Çubuğu

Mobil trafikle ilgili queer şey, kullanıcı niyetidir. Çoğu zaman insanlar yerel sonuçları bulmak için cep telefonlarına göz atmayacaklar. Yerel hizmet sunmuyorsanız, kampanyanızı mobil cihazlarda
çalıştırmadan önce bunu ele aldığınızdan emin olun. Aslında, ayrı kampanyalara sahip olmak daha iyidir!

Daha yüksek teklif

Bunun tartıştığımız her şeye karşı doğru olduğunu biliyorum, değil mi?

Google AdWords’te başladığınızda, Google size bir Kalite Puanı atar. QS kesinlikle açılış sayfası kalitesine, alaka düzeyine ve diğer birçok faktöre bağlıdır.

AMA, buna bağlı ve kontrol edebileceğiniz tek şey Tıklama Oranıdır. Daha yüksek bir TO'nuz varsa, Google daha fazla alaka düzeyini ve dolayısıyla daha yüksek QS'yi kabul eder.

Google, hesap düzeyinde QS atarsa, şansları uzun bir süre tutarlı kalmalarıdır. Artık, Google'ın yaptığı her açık artırma için, bu QS size Tıklama Başına Maliyet'i belirlemek için kullanılır. QS ne kadar yüksek olursa, TBM o kadar düşük olur.

Dolayısıyla, daha uzun vadede daha düşük TBM’lere sahip olduğunuzdan emin olmak için başlangıçta daha yüksek TO’lara sahip olduğunuzdan emin olun. Ve daha yüksek TO'ları nereden alacaksınız?

Bir an için düşünün mü? Sizce daha fazla tıklama almayı düşünüyorsunuz? Üstteki reklamlar mı, yoksa alttaki reklamlar mı?

En üstteki reklamlar, değil mi?

Ve zirveye ulaşmak için, başlangıçta daha yüksek teklif vermelisiniz! QS'yi yerine getirdikten sonra, rekabetinizden çok daha az para ödersiniz.

Google AdWords’te iyi Tıklamalar almanız için bilmeniz gereken her şey bu. Şimdi git al!

Bol kazanç diliyorum

Yorum Gönder

 
Top