0
Elbette, özgür bir e-kitabın size sağlayabileceği tüm avantajları biliyorsunuz. Yazmayı ve bunu yapmanın zamanını bulamıyorsunuz. Ne de olsa, e-kitaplar yazmak genellikle büyük, uzun projeler olarak bilinir, değil mi?

Müşterilerinizin hayatına değer kattığınızdan emin olduktan sonra müşterilerinizin hamiliğini almaya devam ediyorsunuz.

Rekabetin geri kalanından ayrıldığınızdan emin olmanız gerekir. Çevrimiçi dünyada hayatta kalmanın ve gelişmenin tek yolu budur.

Peki, çabalarınız hedef kitlenize en iyi hizmeti vermeyi hedefliyorsa, internet pazarlama teknikleri mesajınızı yaymak için uzun bir yol kat edebilir ve çevrimiçi işiniz için doğru trafiği, potansiyel müşterileri ve satışları oluşturmanızda size çok yardımcı olabilir.

Bu bağlamda, hedef kitlenize ücretsiz bir e-kitap sunmak, sitenize gelen ziyaretçileri çekmek ve dönüşümleri ve potansiyel müşterileri elde etmek için geçerli bir strateji olarak ortaya çıkabilir. Ücretsiz bir eBook sunan, Email Marketing'in stratejik ve önemli bir parçasıdır. Ad ve e-posta adresleri karşılığında hedef kitlenize ücretsiz e-Kitap sunabilirsiniz. Ardından, potansiyel müşterilerinizi kapatmak ve istediğiniz satışları elde etmek için bir dizi E-posta Pazarlama Kampanyası ile takip edebilirsiniz.

Ücretsiz bir eKitap, müşterileriniz ile verimli ve uzun süreli bir ilişki için bir başlangıç ​​noktası olarak hizmet verebilir. Ücretsiz bir e-Kitap, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi hedef kitlenize tanıtmak için güçlü bir araç olarak ortaya çıkıyor. Müşterileri zorlamak yerine, ücretsiz bir eBook aslında müşterilerinizi memnun ediyor. Sonuçlar belli. Lider olursun. Dönüşüm elde edersiniz ve en önemlisi, mutlu ve sadık müşterilere sahip olursunuz.

Önceki yazılarımızdan birinde, hedef kitleniz için ücretsiz bir e-kitap oluşturmanın önemini vurgulayan ayrıntılı bir yazıyla karşılaştık. Gönderi, ücretsiz bir e-kitap olarak başlıklandırıldı.

Hedef kitlenize ücretsiz bir e-Kitap sunmanın önemini ve faydalarını öğrendikten sonra, ücretsiz e-Kitabı genel internet pazarlama çabalarınızın ana unsurlarından biri olarak kullanacaksınız.

Bununla birlikte, sıradan bir ücretsiz e-Kitap ile ortaya çıkmanın amacınıza hizmet etmeyeceğini anlamanız gerekir. Ücretsiz e-Kitabınız her açıdan dikkate değer ve sıra dışı olmalı. Ziyaretçilerinizin hayatlarına değer katabilmeli.

Bu açıdan, teknikleri ve üstün bir e-kitap yazma sanatı bilmeniz gerekir. Yüksek kaliteli ücretsiz bir e-kitap yazmanın farkında olmalısınız. Burada, size dikkate değer ücretsiz bir e-kitap oluşturmak için bilmeniz gereken bir dizi adımı sunuyoruz. Dikkat çekmeye devam etmek ve hedef kitlenizin kalbindeki yerinizi oluşturmak istiyorsanız, daima yüksek kaliteli ücretsiz bir e-kitap yazmak zorundasınız. Burada, Ücretsiz e-Kitap Yazma hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz  . Aşağıda listelenen adımları kullanarak, hedef kitleniz tarafından sevilecek ve hayran kalacak harika ücretsiz e-Kitap ile gelebilirsiniz.

Ücretsiz e-Kitabınızın Konusunu belirleyin
Eh, ücretsiz bir eBook yapma sayısız yarar gördükten sonra, kendi ücretsiz eBook ile gelmek için oldukça cazip ve motive hissedebilirsiniz. Bununla birlikte, e-Kitabınızda ne yazacağınıza dair herhangi bir fikre sahip olmadan, dalma girişiminde bulunmak intihar girişimi olacaktır. Yani bir e-kitap yazmanın zorluğunu almaya hazırsanız, yapmanız gereken ilk ve en önemli şey ücretsiz e-Kitabınızın konusuna karar vermek. E-Kitabınızın konusu, ücretsiz e-Kitabınızın başarısı ve popülaritesi üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. E-Kitabınızın başarısını belirleyen önemli faktörlerden biridir.

Yani yazacağınız ücretsiz e-Kitap hakkında net bir fikre sahip olmanız gerekiyor. Komuta veya ustalığınızın olduğu niş içerisinde bir konu seçmeye her zaman yardımcı olur. Sonra sadece ziyaretçileriniz için olumlu bir fark yaratmada başarılı olacaksınız. Genel olmaktan ziyade spesifik olmalısın. E-Kitabınız, hedef kitlenizin hayatlarına değer katmayı başarmış olmalıdır.

Bu, yalnızca ücretsiz e-Kitabınız için bir genel bakış vermek yerine çözüm sağlayan bir konu seçtiğinizde gerçekleşecektir. Bu bağlamda, okuyucularınızın neyi aradığını ve sizden ne beklediğini bilmek önemlidir. Kapsamlı bir araştırma ve analiz, doğru konuya girerken sizin için faydalıdır. Okuyucularınıza en yüksek değeri vermenize yardımcı olur.

E-Kitabınız için harika fikirler için açlık çekiyorsanız, nişanızdaki ilgili bloglara bakarsanız rahat olabilirsiniz. Bu tür bloglarda hangi ürünlerin tanıtıldığı ve temel olarak beğenildiği ve takip edildiği hakkında bilgi ve girdiler elde edersiniz. Bu, ücretsiz e-Kitabınız için gerçekten harika fikirler verebilir.

Duyuru Yap

Ücretsiz e-Kitabınızın lansmanının duyurulması, lansman öncesi sürecin önemli bir parçasıdır. Bu nedenle, okuyucularınıza ücretsiz e-Kitap sunacağınıza ve e-Kitabınızın konusunu kesinleştireceğine karar verir vermez, bu duyuruyu yaparsanız sizin için çok yararlı olacaktır. Bu ikili bir amaca hizmet eder.

İlk olarak, sizi harekete geçirir ve motive eder. Daha önce ücretsiz e-Kitabınızla hazır olmanız gereken bir son tarihin olduğunu biliyorsunuz. Gerçekleştirmeniz gereken kamu sorumluluğunuz var. İkincisi, vızıltı devam ediyor. Okuyucularınız heyecanlı ve ücretsiz e-Kitabın lansmanını dört gözle bekliyoruz. Mesajı arkadaşlarıyla bile paylaşabilir ve vızıltıların yayılmasına yardımcı olabilirler. Bu duyuruyu blog postanıza bile yapabilirsiniz, Twitter, Facebook ve LinkedIn gibi çeşitli sosyal medya kanallarında tanıtın ve tanıtın.

Seçeneklere bakın

Ücretsiz e-Kitabınızın konusuna karar verdikten sonra, ücretsiz e-Kitabın yazılmasıyla ilgili seçeneklerin aranma zamanı. Eh, kendini verimli bir yazar olarak görüyorsanız, uzmanlığa ve zamana sahipseniz, ücretsiz e-Kitabın yazılması zorluğunu çok iyi yapabilirsiniz. Bununla birlikte, yukarıdaki faktörlerden hiçbiri yoksa, o zaman kesinlikle görevini dışarıdan almak için gidebilirsin. Örneğin, seçtiğiniz nişta e-Kitap yazma deneyimine ve uzmanlığına sahip serbest çalışanlar kiralayabilirsiniz.

Anahat Yazarak Başlayın

Genellikle ücretsiz bir eBook 3500 ila 5000 kelime arasında değişir. Ancak, 5000 kelimeden daha uzun olan ücretsiz e-Kitap ile çıkabilirsiniz. Bu senaryoların her ikisi de yazma yönüne odaklanmanız gerektiğini ve konunuzu gözden geçirmemenizi gerektirir. Önünüzde boş bir belge ile, elinizdeki konudan dikkatinizi dağıtabileceğiniz her türlü olasılık var. Bir sonraki ne yazacağınızı merak ederek zamanınızı harcamak istemezsiniz.
Yani içeriği gerçekten yazmadan önce, öncelikle ücretsiz e-Kitabınız için taslağı hazırlamanız gerekir. Size uygun taslağı yazmanın herhangi bir stilini kabul edebilirsiniz. Temel olarak, konunuzda görünen tüm başlıkları ve alt başlıkları listelemelisiniz. Bölümlerin her birine bir veya iki önemli nokta eşlik etmeli, böylece bölümlerin her birinde ne yazmanız gerektiğini net olarak görmelisiniz. Ücretsiz e-Kitabınızı yazmak için önemli bulduğunuz tüm kaynaklardan veya referanslardan bile bahsetmelisiniz. Anahat size hazır olduğunda, e-Kitabı yazma çalışmalarınız çok daha kolaylaşır.

İçeriğin hazırlanması

İçeriğin hazırlanması aslında e-Kitabınızın yazı bölümünü oluşturur. Ana hatları hazırlamak, ücretsiz e-Kitabınız için içerik hazırlamaya gerçekten yardımcı oluyor. E-Kitap yazınızı yönetilebilir parçalara ayırmalısınız. Uzun saatler boyunca oturmaya gerek yok. Ücretsiz e-Kitabınızın içeriğini hazırlamak için özel saatler planlamak gerçekten sizin için görevi iyi düzenler.

Dahası; ücretsiz e-Kitabınız için içerik hazırlamaya odaklanın. Kendinizi başka görevlere dahil etmemelisiniz ve herhangi bir maliyetle dikkat dağıtmamanız gerekir. Bu yüzden kendinizi Facebook, Twitter veya e-postalardan uzak tutmalısınız. Bu aşamada, metninizi düzenlemek ve biçimlendirmek sizin endişeniz olmamalıdır. Daha sonra yapabilirsin. İçeriği hazırlamaya devam edin ve tamamlayın.

İçeriği sunma tarzıyla ilgili olarak, bilgilerinizi gerçekler, rakamlar, istatistikler veya araştırma çalışmaları ile desteklemeniz gerekir. Bu e-Kitabınıza ağırlık ekler. Çalışmanız daha otantik, gerçek ve doğru olur. Metninizi gerçek hayattaki örneklerle ve konuyla ilgili örnek olaylarla bile tamamlayabilirsiniz. Bu sayede içeriğinizi okuyucularınız için daha çekici hale getiriyorsunuz. Benzersizliği sağlar ve içeriğinize değer katar.

Grafik ve Görüntü Ekleme

E-Kitabınızın içeriğini hazırladıktan sonra, bir sonraki adım ücretsiz e-Kitabınızda grafikler ve resimler eklemek olmalıdır. İçinde grafik ve resimler ekledikten sonra e-Kitabınızın alaka düzeyi önemli ölçüde artar. Ayrıca e-Kitabınızı okuyucularınız için daha çekici ve çekici hale getirir.

Ancak, grafik ve görüntüleri oldukça dikkatlice seçmeniz gerekir. Grafikler ve resimler, e-Kitabınızın konusuyla tam olarak ilgili olmalıdır.

Ücretsiz e-Kitabınız için yararlı olabileceğiniz bazı grafik örnekleri.
Diyagramları önemli kavramları açıklayacak şekilde kullanabilirsiniz.
Grafiklerin görsel ve ilgi çekici bir şekilde vurgulanması için grafikler
Küçük Grafikler
, içeriğinizi daha çekici hale getirmek için ipuçları, alıntılar veya uyarılar Resimler ve Fotoğraflar'a odaklanmalıdır.
Bunu söyledikten sonra, bu öğeyi (grafikler ve resimler) e-Kitabınızda aşırı kullanmamalısınız. Bu, içeriğinize grafikler ve resimler eklemenin alaka düzeyi, kullanışlılığı, değeri ve güzelliğini bozar. Dahası, e-Kitabınız için uygun grafikler ve resimler bulmak çok zaman alır. Ayrıca, e-Kitabınızda eklediğiniz grafik ve görüntüleri açıklamak için içeriğinizin bazı bölümlerini eklemeniz veya değiştirmeniz gerekebilir.

Grafikler ve resimlerle ilgili olarak, telif hakkı yasalarına dikkat etmelisiniz. Bu yüzden, Creative Commons lisansı almış olan Flickr'dan görüntüler kullanmaya devam ederseniz, her zaman kredi verin ve e-Kitabınızdaki kişiye geri bağlantı verin. Aksi takdirde, e-Kitabınız için bütçeyi tuttuysanız , Fotolia  veya  iStockPhoto'dan stok fotoğrafları satın almayı bile düşünebilirsiniz  .
 FotoliaiStockPhoto
Bu yüzden, e-Kitabınızın içeriğini hazırladıktan sonra grafik ve görüntüleri ayarlayın.

Düzenle ve Güncelle

Taslak hazırlandığında ve e-Kitabınıza grafikler ve resimler ekledikten sonra, e-Kitabınızla gelmenin en zor kısmını tamamladığınızı rahatlıkla varsayabilirsiniz.

Artık e-Kitabınızı gözden geçirmeli, düzenlemeli, biçimlendirmeli ve cilalamalı, böylece okuyucularınız için parıldayacak ve çekici görünecektir.

Böylece e-Kitabınızın yeniden tasarlanması, düzenlenmesi ve biçimlendirilmesi çalışmalarına başlayın.
E-Kitabınızın yeniden tasarlanması, düzenlenmesi ve biçimlendirilmesi, genellikle aşağıdaki etkinlik gamını içermelidir:

Bölümleri ve bölümlerin doğru sırada olduğundan emin olmak için Yapıyı düzenleyin. Her seferinde bir sayfa alın ve bölümlerinizin her birindeki tüm noktaları kapsayıp kapsamadığınızı kontrol edin. Herhangi bir tekrarı kontrol edin. Çok kısa veya çok uzun olan bölümleri düzenleyin ve güncelleyin.

Yapı üzerinde çalıştıktan sonra, ücretsiz e-Kitap içeriğinize alıntılar, örnekler ve bağlantılar eklemek için devam edebilirsiniz. Bölümlerinize kolayca okunması için bir teklif veya örnek ekleyebilirsiniz. Bir desen oluşturmayı bile düşünebilirsiniz. Bu yüzden e-Kitabınızda güzel bir desen oluşturmak için başlangıçta veya sonunda bir teklif eklemeye devam edecek. Cümleleri veya paragrafları gözden geçirmek ve düzenlemek de sizin lehinize olabilir.

İşinizi düzenlemeye devam ederken, e-Kitabınızda kullanılan akış ve tonu da kontrol etmelisiniz. Yani, çok karmaşık, muğlak, aşırı uzun veya beceriksiz olan cümleleri yeniden yazmalısınız. Genel olarak, ses e-Kitabınız boyunca tutarlı olmalıdır.

E-Kitabınızı Biçimlendirin

Düzenleme kısmı bittiğinde, e-Kitabınızı biçimlendirmeniz gerekir. Her şey doğru tarzda ve formatta ayarlanmalıdır. Metin dahil olmak üzere her bir başlığınızı ve alt başlıklarınızı biçimlendirmeniz gerekir. Kullandığınız yazı tipi, modern ve okunması kolay olmalıdır. Metniniz ve başlıklarınız için yazı tipi boyutu, normal çalışma veya okul belgeniz için tuttuğunuzdan daha büyük olmalıdır. 

Önemli önemli noktaları vurgulamak için “cesur” kullanmalı veya anahtar kelimeleri vurgulamak için “italik” kullanmalısınız. Ayrıca, alıntıları farklı bir biçimde biçimlendirmeniz ve ipuçlarını vurgulamak için bir dergi stili “çekme kutusu” kullanmayı düşünebilirsiniz. E-Kitap sayfalarınız numaralandırılmalıdır. E-Kitap sayfalarınızın üstbilgisinde veya altbilgisinde de e-Kitabınızın başlığı her zaman yer almalıdır.
İçindekiler ve Ekler

Ekler İçindekiler Ekle

Son derece başarılı ve profesyonel ücretsiz e-Kitapların bir işareti, her zaman İçindekiler ve Ek Tabloları içermeleridir. Böylece, e-Kitabınızın biçimlendirilmesi ve şekillendirilmesiyle sona erdikten sonra, bir içerik tablosu ve ek eklediğinizden emin olun. E-Kitabınızın okunmasını kolaylaştıracağından, ücretsiz e-Kitabınızda içerik tablosu eklemek gereklidir. 

Okurlarınız, aradıkları içeriği hangi sayfada alacakları konusunda netlik kazanır. Ekte, daha fazla okuma için referanslar ve kaynaklar listelenir. Bir ek, dersleri listeleyebilir. Bloglar, web siteleri, kitaplar, ürünler ve hizmetler gibi kaynakların ve kaynakların bir listesini içerebilir. Ek, e-Kitabınızdaki bölümler için notlar da içerebilir.

Ön Kapağı Tasarlayın

Ön Kapağı Tasarlayın

Metin, düzenleme ve biçimlendirme yazı yazma işini tamamladıktan sonra, e-Kitabınızın ön kapağını tasarlamak nispeten kolay bir iştir. Ön kapak tasarımı, yaratıcılığınızı her şeyden çok test eder. Ancak, tasarım konusunda uzman değilseniz, başka seçenekleriniz olduğu için endişelenecek bir şey yoktur. Her zaman Fotolia  veya  istockphoto'yi kontrol edebilirsiniz.

  e-Kitabınızın ön kapağı için göz alıcı ve müthiş bir görüntü için. Öyleyse ön kapağı tasarlama işini profesyonel bir grafik tasarımcısına bile aktarabilirsiniz. Ön kapağınızın tasarımını tamamladıktan sonra, tercihen bu görüntüyü kitap şekilli bir şablona dönüştürmelisiniz. Bunu kolayca yapmanızı sağlayan araçlar var. Ancak, bazı ekstra dolarlarda çip yapmalısınız.

E-Kitabınızın ön kapağını tasarlamak için aşağıdaki ipuçlarını düşünebilirsiniz:

Ücretsiz e- Kitabınızın başlığı açık, büyük bir yazı tipi kullanmalıdır Altyazı ya da kayış çizgisi daha küçük bir yazı tipinde görünmelidir Çok fazla renk kullanmamalısınız. Tercihen iki veya en fazla üç renk kullanın.
Ön kapağınız için iki veya daha fazla tasarım yapın ve en iyi olanı seçin

Son Dokunuşlar

Peki, ücretsiz e-Kitabınız internette yayınlanmaya ve tanıtılmaya neredeyse hazır. Sadece son rötuşları gerektirir. Ancak, son rötuşları vermeden önce, kelime belgesini (ücretsiz e-Kitabınızın) PDF dosyasına dönüştürmeniz gerekir. 
Ücretsiz e-Kitabınızın PDF'sini almak için Adobe'nin Acrobat yazılımını kullanabilirsiniz. Ardından prova okuma ve bağlantı kontrolünün son aşaması gelir. Bu size son kontrolü yapma fırsatı verecektir. Açıkça bir yanlışlık varsa, devam edin ve düzeltin. Ayrıca bağlantıları kontrol edin ve düzgün çalışıp çalışmadıklarını kontrol edin.
Yayınla, Tanıt ve Yayınla

Sonunda Rolling'e Başlayın - Tanıtın ve Yayınla

Şimdi sonunda ücretsiz e-Kitabınızı kullanıma hazırsınız. Şimdi yayınlanabilir, tanıtılabilir ve yayınlanabilir. Ücretsiz e-Kitabınızı yüklemek için bir FTP programı kullanabilirsiniz. Ücretsiz e-Kitabınızı blogunuzda bile yayınlayabilirsiniz. Abonelerinize ücretsiz e-kitap sunabilirsiniz. Ücretsiz e-Kitabınız genel internet pazarlama stratejinizde önemli bir unsurdur. E-Kitabınızı web sitenizin ziyaretçilerine e-posta adresleri ve isimleri karşılığında bir freebie olarak verebilirsiniz.

Ücretsiz e-Kitabınızın lansmanı web'de iyi tanıtılmalı ve tanıtılmalıdır. İletiyi hedef kitleye ulaştırmak için sosyal medya kanallarını kullanabilirsiniz. Blogunuzda e-Kitabınızın lansmanına odaklanan bir gönderiyle bile çıkabilirsiniz. Bunun hakkında tweet atmak, hedef kitleye e-posta göndermek, mesajın insanlara hızla yayılmasına yardımcı olabilir.

Yani, yukarıdaki adımları izleyerek, hedef kitleniz için kesinlikle harika bir e-kitap oluşturabilirsiniz. Ücretsiz bir e-kitap yazmak için gerekli adımları biliyorsunuz. Ücretsiz bir e-Kitap yazma işlemi, ücretsiz e-Kitabınızı oluştururken kolaylıkla hazırlandığından, ayrıntılı bir şekilde ayrıntılandırılmıştır.

Yorum Gönder

 
Top