0
Bloglama, istediğiniz her şeyi paylaşmanıza olanak tanır.

Ayrıca, blogunuzdan iyi bir gelir elde etmek için kapıları açabilirsiniz.

Ancak, her şey bir blog ile başlar.

Yani, kendiniz için bir tane oluşturmanız gerekir.

İşte, blogosferde harikalar yapmak isteyen blogcuların tomurcuklanmasına adanmış bir yayın.

Bir blogun nasıl oluşturulacağına dair bir fikriniz yoksa, bu sizin için okunması gereken bir yazıdır.

Blogger.com platformunda blogunuzu nasıl oluşturacağınızı gösteren adım adım bir kılavuzdur.

İnan bana, kolay, eğlenceli ve heyecanlı.

Yani, merak ediyorsanız, Blogger'da bir blog nasıl oluşturulur? “BlogSpot'ta veya Blogger'da bir blog oluşturmanın bu harika yolculuğuna çıkarken buraya tıklıyorum.

Blogger nedir?

Blogger, Google tarafından desteklenen bir blog platformudur. Blogger’ı kullanarak, blog’unuza başlama fırsatınız olur  . Blogger.com platformu hakkında en iyi şey, size ücretsiz bloglar oluşturma olanağı sunmasıdır. Ayrıca, ücretsiz bir blog oluşturmak ve Blogger ile blog yazmaya başlamak çok kolaydır.

Para kazanma  işleminde yer alan temel bilgileri hızla öğrenerek işe başlamanızı sağlar  .

Aslında, BlogSpot, bir blogun nasıl oluşturulacağını ve blog sürecine nasıl başlayacağını hızlıca öğrenebileceği yeni başlayanlar için mükemmel bir platform olarak ortaya çıkıyor.

Bloglama sürecinin farkında olduktan sonra, kendi kendini barındıran bir WordPress bloguyla devam edebilir ve daha profesyonel olabilirsiniz.

Blogger'da Blog Oluşturmak için Adım Adım Kılavuz

1. Adım:  Blogger platformunu kullanarak ücretsiz bir blog oluşturmak için Blogger.com adresine gidin  .

2. Adım:  A. Blogger.com'da bulunduğunuzda; Google hesabınızı kullanarak giriş yapın. Bir Google hesabınız yoksa, ücretsiz bir tane oluşturabilirsiniz.

B. Else, “Blogunuzu Oluşturun” butonuna tıklayabilirsiniz.
Ardından bir profil türü seçin.

Bunun için bir Google+ Profili Oluştur'a tıklamanız gerekiyor.

Sınırlı bir BlogSpot Profili bile oluşturabilirsiniz.

Profilinizi oluşturmak için çevrimiçi komutları takip etmeniz yeterlidir.

3. Adım:  Bir Görünen Ad girin ve “Blogger’a Devam Et” i tıklayın.

4. Adım:  “Yeni Blog Oluştur” a tıklayın.
Yeni Blog Oluştur

Adım 5:  Bu ekranda, blogunuz için bir başlık girmelisiniz.

6. Adım:  Ardından, blog'unuz için bir URL girmek için devam edin. Kullanılamıyorsa, diğer varyasyonları deneyin. Ancak, tire, alt çizgi, noktalı çizgi vb. Gibi sembollerin kullanılmasından kaçının.

Ardından blogunuz için bir URL girmek için devam edin

7. Adım:  Kelime doğrulamayı girin ve “Devam Et” i tıklayın.

8. Adım:  Blogunuz için bir Şablon seçin. Blogunuzun temel tasarımı ve düzeni olacaktır.

Blog'unuz için bir şablon seçin
 
Adım 9:  “Blog Oluştur” Düğmesine tıklayın.

Adım 10:  Blogunuzun görünümünü özelleştirmek için Şablon seçeneğine tıklayın (sayfanın sol tarafındaki menünün en altında kullanılabilir).

Adım 11:  “Özelleştir” butonuna tıklayın. Seçtiğiniz şablonun tasarımını özelleştirmek için yönlendirilmiş seçenekler sunar. Gerekli değişiklikleri yaptıktan sonra “Blog'a Uygula” yı tıklayın.

Adım 12:  Soldaki menünün ortasında görünen “Ayarlar” seçeneğine tıklayın. Blogunuzu arama motoru sonuçlarına vb. Dahil etmek isteyip istemediğinizi, e-posta almak isteyip istemediğinizi dil gibi ayarları yapmanızı sağlar.

Ayarlar blogu


13. Adım:  “Ayarlar” seçeneği altında bulunan “Yayınlar, yorumlar ve paylaşım” a tıklayın. Burada gönderiler, yorumlar ve paylaşımlarla ilgili ayarları yapabilirsiniz. Değişiklikleri yaptıktan sonra “Ayarları kaydet” i tıklayın.


Mesajlar, yorumlar ve blog paylaşılıyor


Adım 14:  “Ayarlar” Seçeneği altında bulunan “Temel” e tıklayın. Ardından, menünün “İzinler” bölümünün altındaki + Yazar ekle'ye tıklayın. Blogunuza başka katkıda bulunan kullanıcıları eklemenizi sağlar.


+ Yazar blogu ekle

Post oluşturma

Adım 1:  Ekranın üst kısmında bulunan “Yeni Mesaj” a tıklayın.

Yeni Gönderi blogu

2. Adım:  "Yayınla" nın sağındaki metin kutusuna bir yayın başlığı girin.

3. Adım:  Yazınızı, “Yaz” üzerine tıklayarak yazmaya başlayın. Gönderinizi yazmanıza olanak tanır. Tipik bir metin editörüdür ve metin rengi, farklı yazı tipi ve boyutları ve bağlantı ekleme yeteneği gibi işlevleri içerir. HTML'de çalışmayı tercih ederseniz bile “HTML” yi tıklayabilirsiniz.

Gönderinizi blogunuza yazmaya başlayın

Adım 4:  “Post Ayarları” na tıklayın. Pencerenin sağ üst köşesinde mevcuttur. Okuyucu yorumlarını etkinleştirmenize, HTML ayarlarını seçmenize, zaman ve tarih yayınlamanıza ve çok daha fazlasını yapmanıza olanak tanır. Değişiklikleri yaptığınızda, “Bitti” yi tıklayın.

Ayarlar Ayarları blogu

Adım 5:  Son olarak “Kaydet” e tıklayın.

6. Adım:  Gönderinizin neye benzediğini görmek için "Önizleme" yi tıklayın.

Blog önizlemesi
 
7. Adım:  Yayınınızın kitleniz için yayınlanması için "Yayınla" yı tıklayın.

BlogSpot'ta bir blog oluşturmayla ilgili en temel adımlar budur. Yani, basit ve kolay ve neredeyse birkaç dakika sürer. Daha sonra blogunuzda değişiklik yapabilirsiniz.

Ayarları değiştirebilir, şablonları değiştirebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Bütün bunlar oldukça basit. Bu yüzden, blogunuzu BlogSpot / Blogger’da hızlı bir şekilde oluşturun.

Blogger’da ücretsiz blogunuzu oluşturmayla ilgili adımları öğrenmenize yardımcı olacak yayınları faydalı bulacağınızı umuyoruz.

Mutlu Başarılı Bloglar!

Yorum Gönder

 
Top