0
Bu, e-posta pazarlamacılarının potansiyel müşterileri çekmek, meşgul etmek, beslemek ve sonuç olarak dönüştürmek için yarıştığı ortamdır. Kolay değildir: Alıcıların% 25'inin e-postayı açtığı bir e-posta pazarlama kampanyası (genel olarak, ancak endüstriye bağlı olarak) çok etkileyici bir açık orana sahip olacaktır.
Ancak klişe gelebilir, gerçektir.

Neden en başarılı Bağlı Kuruluş Pazarlamacılarından bazıları (Oku: ALL) E-Mail Listenizi oluşturmaya başlamanızı tavsiye ediyor?

Tek kelimeyle, seyirci. Listeniz, size e-postalarını sağlamak için size yeterince güven veren süper harika kişilerden oluşuyor. Bunlar, değerli bir şeyin olduğu zaman ulaşabileceğin insanlar.



Bu şekilde düşün. Diyelim ki, 99 $ 'lık satışta size% 50 komisyon veren bir Ortaklık Programı'nı tanıtan bir blogunuz var. 1000 ziyaretçi tarafından görülen çok faydalı bir inceleme yazıyorsunuz. Ziyaretçilerin% 40'ı Satış Sayfasına gidiyor. İnsanların% 1'i dönüşüyor. Bu, 198 $ değerinde 4 satış anlamına geliyor. Bu harika! Tebrikler!

Ancak, E-Mail listeniz ve E-Mail listesine üye olan kişilerin% 10'u varsa. Bu, yaklaşık 40 abonenin anlamı, bu promosyonun kendisi için% 5 dönüşüm oranı alırsanız. İlave bir 96 $! Bir düşünün - Satış Sayfasına gönderdiğiniz kişilere ne oldu? GİTTİ! Ve listeniz için üye olan kişilerden biri - kuduz hayranları olmak için devam edebilir ve ömür boyu defalarca satın alabilirler. Birkaç 1000 abone, gelirinizin% 80'ini getirebilir!  Bu bir E-Mail listesinin gücü!

Bir E-Mail listesi oluşturmanın somun ve civatalarına dalmadan önce  , doğru zihniyete girmemiz gerekiyor . Görüyorsunuz ki, bir grup insan “Hızlı Buck” yapmanın umuduyla Affiliate Marketing'e giriyor (ki bu da kısmen yıllar boyunca kötü bir rap elde ediyor). Quick Buck'i düşündüğünüzde - kısa vadeyi düşünüyorsunuz. Ve bu, E-postalarınız, Opt-in, Blog Yazıları, Satış Sayfalarınız ve ürettiğiniz neredeyse tüm içeriklerinize yansıyor. Öyleyse, ilk önce doğruldu olsun!
Senin yerine yapmanı istediğim şey:

Hedef kitlenize sunabileceğiniz en değerli / yararlı hizmeti düşünün
Bunu nasıl biliyorsun? Sorduğuna sevindim.

 Araştırma .
Hiç bir araştırma yapmadan bir niş içine girmeye çalışıyorsanız, şansınız çok fazla gelir elde etmemenizdir. Niye ya? Çünkü kitlenizin ne istediğini bilmelisiniz.
Bir saniye düşünün. 

Umutlarınız, korkularınız ve hayalleriniz kalabalık için nasıl bir fikriniz yoksa - Bunları nasıl ele alabilirsin ?

Bu üzücü kısım, çoğu insanın en iyi otomatik yanıtlayıcıyı seçmeye çalışmak için seçime harcayacağı ve E-Mail Marketing taktikleriyle ilgili blog gönderisinden sonra blog yayınını tüketeceği için zaman harcayacak. Ama izleyicilerini anlamaya çalışırken zamanın 1 / 5'ini harcamazlar.

Araştırmayı nasıl yapmanız gerektiğini merak ediyorsanız, sizin için aldatıcı bir şekilde basit bir stratejim var: “ 

İzleyicilerinle takıl .”
Kulağa basit geliyor, değil mi? Bu! Ama kesinlikle kolay değil. Nasıl yapılacağını merak ediyorsanız, burada 2 adımlık basit bir yaklaşım var:

E-posta Pazarlama Sırları

1. Yanal Anahtar Kelime Araştırma / Öneri Araştırması Yapın:  Diyet olarak, SEO için anahtar kelime araştırması yapmak için kullanılırız. Genellikle, diyet olarak, iyi bir arama hacmine sahip olan ve bunun için sıralayabileceğimiz anahtar kelimeler için arama yaparız.
Ancak, bu sefer, anahtar kelime önerilerini dikey olarak (gösterildiği gibi) inceleyin. Size adım 2 sırasında bakmak için işaretçiler verecektir.
 Yanal Anahtar Kelime Araştırma
Mesela, bu kişi kesinlikle insanların aradığı birkaç önemli şeyin - bağlı web sitelerinin birkaç örneği, hangi ortalama gelirden bekleyebileceğiniz, hangi şirketlerle çalışabileceğinizi, hangi yazılımı kullanacağı vb.
2. Forumlarda konuşun / Quora / Reddit:  Çoğu zaman, bu kaynakların herhangi biri veya tamamı, başlamanız için yeterince iyi olacaktır. Bunların hepsi hedef müşterilerinizin gerçek zamanlı olarak etkileşimde bulunmalarını sağlıyor. Bu nedenle, dinlemeniz bile, kitlenizin çoğu rakibinizden daha fazla bilgi sahibi olacaksınız.
Profesyonel İpucu:  Satış yapmadan isteyin . İnsanlar sorunları hakkında konuşmayı severler. Bir hizmet zihniyeti alır ve bir şey satmaya çalışmadan soruları (gerçekten) soruyorsanız, insanlar size çok fazla cevap verecektir. Kullandıkları kelimeler, e-postalara, sayfanıza bağlı sayfanıza, hatta satış sayfalarınıza bile derinlemesine bağlanmanıza yardımcı olur!
Şimdi doğru zihniyete sahip olduğunuza göre, liste oluşturmadaki somun ve civatalarla devam edelim:
  1. Bir Kurşun Mıknatıs Yaratın
  2. Opt-In'i yakalayın
  3. Zorlayıcı E-Postaları Yaz
  4. Tutarlı Trafik sürün
Otomatik Yanıtlayıcı ile kaydolun

Otomatik yanıtlayıcı, web sitenize basit bir form veya pop-up eklemenizi ve bilgi toplamanızı sağlayan bir hizmettir. Toplanan isimleri ve e-posta adreslerini saklar ve yönetebileceğiniz listelere koyar. Önerilerimiz için, 10 En İyi E-Posta Pazarlama Hizmetleri'ndeki makaleye göz atın.

Bir Kurşun Mıknatıs Yaratın
Bir kurşun mıknatıs, E-Posta adresleri karşılığında beklentilerinizi sunduğunuz cazip “bir şey” dir. En bağlı pazarlamacıların yaptığı 1 numaralı hata, gerekli zamanı ve çabayı harcamak yerine, güncel olmayan bir raporu veya daha kötüsü, yeniden satış haklarını satın aldıklarını bildiren bir rapor. DURDURMAK.
Sadece bir şey yaratmak için değil, aynı zamanda sizin için en uygun olanı aktif olarak test etmelisiniz! Aslında, lider mıknatısla ne kadar alakalı olursa, katılım oranınız o kadar yüksek olmalıdır - aslında, ziyaretçinin şu anda yayınladığı gönderiye göre kurşun mıknatısınızı değiştirmeyi bile test edebilirsiniz!

Opt-In'i yakalayın
Opt-ins'leriniz için aşağıdakilere sahip olduğunuzdan emin olun:
  1. Başlık yakalama dikkat
  2. Fayda yüklü alt başlık
  3. Güçlü Harekete Geçme Çağrısı
  4. Kullanıcıların spam olmadığınızı (veya verilerini sattıklarını) bildiren bir gizlilik politikası.
Sözünüze Aşırı Teslimat Yapın

Kaydolmak için abone almak amaç değil. Bunun yerine, abonelerinizi WOW yapma fırsatı olarak değerlendirmelisiniz. Sadece yaptığınız sözün üzerine değil, aynı zamanda ihtiyaçlarının neler olduğunu da anlamanız ve zaman içinde bunları yerine getirmeniz gerekir.

Bir E-Posta Listesi nedir nasıl yapılır ?


Zorlayıcı E-Postaları Yaz
Sektörel SEO - “Kötü haberlerin taşıyıcısı olmayın” demeyi seviyor. İnsanlar hayatlarında yeterince stres var (ironik değil mi?) - E-Posta Pazarlamacısı olarak işiniz Satın alma yapmak için bir ilişki kurmak için onları zorlayın. Bunu nasıl yaptın? 

Hikayeler anlatmak. İnsanlar hikayeleri severler, onları eğlenceli ve dürüst bir şekilde bulurlar, asla öyküler dolduramazdık. Yani, arada sırada birkaç tane uygun olanı gönderdiğinizden emin olun. Buradaki fikir, müşterilerinizin beklediği E-postaları olan adam olmaktır!

Başka ne yollayabilirsin? Bir arkadaşın sana gönderdiği her şey ve her şey! Serin bağlantılar, çevrimiçi bulduğunuz şeyler, sevdikleri fırsatlar - kalpteki en iyi ilgi alanları olduğu sürece gönderin!

Yorum Gönder

 
Top