0
SemRush'u açın   ve kök etki alanınızı yazın. SemRush'ın alan adınız için tahmin ettiği organik ve ücretli trafiği göreceksiniz.

Seo web sitesi trafiği

Ardından, Analytics’inizi açın (en azından Google Analytics’e sahip olduğunuzdan, ücretsiz olduğundan emin olun!) Ve SemRush verilerini sizinkilerle karşılaştırın.

SemRush'ın trafiğinizin geldiği yerdeki pasta grafiklerini görüntülediğini göreceksiniz. Benzer şekilde, sizi GA’nun organik bölümünde trafiğe getiren anahtar kelimeleri görürsünüz. İkisini karşılaştırın ve aşağıdaki kriterlere uyan en az 5 (veya 10) anahtar kelime seçin

seo-arama-trafik

1. En çok trafiği getiren anahtar kelimeler

2. Eğer tweaks / change yaparsanız size birçok şey getirebilecek anahtar kelimeler: Bu anahtar kelimeler için ne yapmanız gerektiğini anlamak için Semrush rekabetini kullanın. Not: Bu, aka rastgelelik için 6 / 7'nci olduğunuz arama terimlerini seçtiğiniz anlamına gelmez. İyi bir arama sayısına sahip olan arama terimlerini seçin. Burada, X daha fazla trafik anlamına gelebilir.

3. Sıralamaya çalıştığınız, ancak size trafik getirmediğiniz anahtar kelimeler: Trafiği doğrudan bu terimlerden sağlayabilen bir içerik parçası planlayın. (Yine potansiyel olan anahtar kelimeleri seçin)

Artık en yüksek kaldıraç olarak seçtiğin yaklaşık 15-20 anahtar kelimeye sahipsin, bir sonraki adım onların bağlantı stratejisini anlamak. Yarışmanın bu kategorilerden birine denk geldiğini göreceksiniz:

1. Web sayfasına ve karşılaştırılabilir bir DA / TF / CF'ye daha fazla bağlantı var -
2. Onlar sayfa SEO daha iyi var

3. Çok daha yüksek bir DA var - Şu anda bu konuda yapabileceğiniz fazla bir şey yok.

Kategoriden bağımsız olarak, bunlardan birini (ya da gerekirse) ikisini birden gerçekleştirebilirsiniz:

a. Sayfa içi SEO’nun, hedeflediğiniz anahtar kelimeye göre yıldız olduğundan emin olun.
b. Bağlantı kaynaklarını tanımlayın, onlara ulaşın ve DA'yı oluşturmaya devam edin!

Bir sonraki adım, elbette, bu 15-20 anahtar kelime için sıralanacak web sayfaları için sayfa SEO'sunu düzeltmektir:

Başlıklar (Headings) -  kullandığınız başlıkların türleri (h1, h2, h3) yanı sıra anahtar kelime kullanımı, çiftler ve eksik olanlar
Sayfa başlığı etiketleri (Page title tags) -  eksik, kopya, uzun ve hatta kısa başlıklar
Meta açıklama etiketleri (Meta description tags) -  başlık etiketlerine benzer, eksik, çoğaltılmış, uzun veya kısa bir şey arar
Meta anahtar kelimeler etiketi (Meta keywords tag) -  başlık ve meta açıklama etiketleri ile aynı şeyler… Kişisel olarak çoğu arama motorunun bunu görmezden geldiği gibi bu alana bakmıyorum.
İç bağlantılar (Internal links)-  kendi web sitenizde hangi sayfalara link veriyorsunuz?
Bonus İpucu (Bonus Tip):  Eğer web sayfası belirli bir anahtar kelime için sıralıysa, SERP'ler içinde açın ve daha iyi bir Başlık ve Meta Açıklama yazıp yazamayacağınızı görün. Zaman zaman, arama sıralamasında daha yüksek bir TO değeriniz varsa, Google, içeriğinizi daha alakalı olacak şekilde tanımlar ve bu durumu ortadan kaldırır!

Yorum Gönder

 
Top