0

Bloglamaya hazır mısınız?

Aynı zamanda konuşmuş olanlardan biriyseniz, Blogging'ten nefret ediyorum ve  blog yazmayı bırakmak istiyorum. Daha sonra bu yazıda sizin için çok şey olduğu için okumaya devam edin.

1 . İyi bir bilgiye sahip olduğunuz bir niş üzerinde bir blog oluşturun ve bu konuya uzun süre yazabilirsiniz. Tutkulu olduğunuz konuyu seçin.

2.  Bir blog için sadece bir nişe sahip olmak önemli değildir. Başka bir nişe yazabileceğinizi düşünüyorsanız, aynı blogda bu konuları yazınız.

3.  Yazdığınız aynı niş içindeki diğer blogları okuyun. Bu yeni gönderi için size bir fikir verecektir.

4.  Yaz, Yaz ve Yaz. Sonra yazdığın için aşk yapmaya başlayacaksın. Yazacağınız kadar çok yazmayı bulacaksınız.

5.  Oku, Oku ve Oku bu fikrinizi fikirlerle doldurur. Okunduğunuzda, gelecekteki bir yazı için bir fikir edinirseniz, bu yine yazıyı sevmenize yardımcı olacaktır.

6. Her gün  yazman gerektiğini düşünmeyin. Haftada birkaç iyi mesaj yazabiliyorsanız, bunu yapın. Haftada 3-4 gönderi yazan birçok popüler blog var.

Gönderi onlar için günde çok ziyaretçi getiriyor.

7.  Blogunuz için bazı küçük hedefler belirleyin ve her zaman bu hedeflere ulaşmaya çalışın. Bir hedefe ulaştığınızda, bu sizin işinizi sevmenizi sağlayacak güveninizi artıracaktır.

Yani, “Bloglamadan Nefret ediyorum” diye haykırmak her zaman kolaydır.

Başarı kuralını hatırla - Asla bırakma.

Blogging çalışmalarınızda ısrarcı ve tutarlılık gösteriyorsanız, başarılı olmanız gerekir.

Ben de alkışladım, Blogging'den Nefret Etmiyorsunuz.

Şimdi, sürekli ve sürekli çabalarımdan sonra, heyecanlanıyorum,  Blogging'i Seviyorum

“Blogging'i Seviyorum” diyebileceğinizi de söyleyebilirim.

Sadece doğru adımları takip edin ve bloglamaya devam edin.

Blogging  Motivasyon , başarının en temel ve en önemli bileşenlerinden biridir. Bu size oldukça klasik bir fikir gibi gelebilir, ancak gerçekte bu çok doğrudur. 

Yorum Gönder

 
Top